دبیر اجرایی ستاد اربعین صنعت نفت گفت: شرکت‌های نفتی زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران در جنوب همه امکانات خود را در بخش‌های خدمات و پشتیبانی برای خدمت رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی پای کار آورده اند.  

حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و تفکیک وظایف، هفته‌ها است که در مناطق مرزی مسیر پایانه‌های شلمچه و چزابه در حال آماده سازی زیر ساخت‌ها و مقدمات پذیرایی از زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌باشند. 

او می‌گوید: ستاد اربعین صنعت نفت با هماهنگی ستاد اربعین استان خوزستان و سایر دستگاه‌های اجرایی استان، تکالیف خود را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی با جدیت و پر شتاب دنبال می‌کند.

به گفته او از جمله اقدامات زیر ساختی در منطقه، تسطیح، محوطه سازی، استراحتگاه زائران و توقفگاه خودرو‌ها است که با اختصاص انواع ماشین آلات سنگین و راهسازی در مراحل تکمیل قرار دارد.

گلپایگانی گفت: در این ارتباط از سوی شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت وگاز اروندان و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خودرو‌های سبک و سنگین اختصاص و این شرکت با اعلام ستاد اربعین استانداری مسئولیت تامین اتوبوس برای جابجایی زائران بصورت روزانه و به تعداد مورد نیاز را بر عهده دارد. 

به گفته او مجموعه‌ای از کارکنان به همراه بسیجیان عضو مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شرکت‌ها با وجود گرمای طاقت فرسای جنوب، با عشق و دلدادگی به امام حسین (ع) و یاران آن حضرت به طور شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند. 

دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: آماده سازی کاروان‌های اسکان، سامانه‌های سرمایشی، آب آشامیدنی، یخ بصورت روزانه، تجهیز موکب، فضا‌های استراحتگاهی و پذیرایی، ارسال بیش از ۶۰ دستگاه کانکس در پایانه‌های شلمچه و چذابه برای استقرار نیرو‌های پشتیبانی، درمانی و خدمات رسان، تدارک اقلام غذایی و نوشیدنی در مسیر پایانه‌های مرزی از دیگر مواردی است که از سوی صنعت نفت جنوب در دست اقدام است و از آغاز راهپیمایی عظیم اربعین تا بازگشت زائران به مهین اسلامی استمرار خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
کاش شرکتهای نفتی و فولادی و پتروشیمی و نیشکر ها و کشت و صنعتها و دیگر صنایع خوزستان هم بفکر خدمت رسانی به زایران و هم خدمت رسانی به مردم شهرهای خوزستان را با تجهیز شهرداری‌ها در پیش روی خود در تجهیز و خرید امکانات شهری قرار دهند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۴:۳۲ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
شرکتهای نفتی میبایست شهرهای خوزستان را مجهز به ناوگان پاک میکردند و یا برای خود نیروگاه می‌ساختند و یا به کمک شهرداری‌ها و تجهیزشان به ماشین آلات شهری و شهرداری میکردند
نتنها به مسولیت های اجتماعی و شهروندی خود عمل نکردند که عرضه خرید اتوبوس و ناوگان حمل و نقل درست و حسابی برای خود را هم ندارند
آخرین اخبار